2 Eylül 2014 Salı

Ben üniversite öğrencisiyim okuduğum şehre çok yakın bir şehirde teyzem yaşamakta ve ben tatillerde memleketim yerine teyzemlere ziyarete giderim. Teyzem öğretmen ve eniştem de polis eniştem teyzemden 10 yaştan fazla büyük ve teyzemde aşırı sexi sayılacak bakımlı bir kadın. Dolgun gögüsleri ve tombul kalçaları var. Eniştem ise hantal paspal ve ihtiyar sayılacak bir tip. Yaşı 50 55 vardır.2 tanede çocukları var. Aradan 3 4 gün geçtikten sonra teyzemin gece gülme seslerini duydum ve kulagımı duvara dayayıp dinlemeye koyuldum. Benim yattıgım odanın bitişiğinde yatak odaları vardı 5 dk sex yaptılar yapmadılar eniştemin pili bitti ve teyzem yine aynı şey diye yakınmaya başladı eniştemse ne yapayım elimden gelen bu kadar diyordu. O güne kadar teyzem aklımın ucundan bile geçmiyordu ama nedense o günden sonra teyzeme karşı yoğun ilgi beslemeye başladım. Uyandığımda evde sadece teyzem vardı. Saat 1e geliyordu teyzem sabahçıymış erken gelmiş eve. Beni görünce uyandın mı tatlım dedi bende günaydın dedim ve mutfağa geçtim. Dün gece yaşanan olay aklımdan çıkmıyordu ve teyzemin de yandığını biliyordum bu yüzden plan kurmaya başladım teyzemi nasıl sikerim diye. Teyzem bana arkası dönmüş vaziyette omlet yapıyordu dar bir spor eşofman giymiş ve o tombul kalçası tamamen karşımdaydı buda beni iyice azdırıyordu. Omleti pişirdikten sonra yukarı dolapta şekeri almamı istedi ve şekeri alırken teyzemin o güzel kalçasına isteyerek temasta bulundum ama teyzem oralı bile olmadı. Kahvaltımızı yaptıktan sonra duşa girdim ve üzerimde sadece boxer le çıktım. Beni gören teyzem önce biraz şaşırdı sonra göğsümün kıllarına güldü dedi mesut?ta(eniştemin adı mesut) hiç kıl yok dedim dokunmak ister misin tamam dedi ve teyzemin elleri göğsümde geziyordu buda beni çıldırtıyordu sikim sanki boxer?i yırtıp dışarı çıkacaktı. Teyzem sikimi fark etti ve ne o benimi sikeceksin dedi bende bu laftan sonra biraz cesaretlenip göğsünü avuçladım ama elime sığmadı. Teyzem bir tokat vurup terbiyesiz dedi. Bende dedim her şeyi senin için yapıyorum eniştem sana yetmiyor azgınlıktan öleceksin azgınlığını gidermek istiyorum dedim ve yapıştım dudağına teyzem kaçmaya çalıştıysa da artık gözüm dönmüştü bir kere. Hemen kollarından tuttuğum gibi kanepenin üzerine attım ve çullandım üzerine yapma diye ağlıyor küfrediyor tekme tokat savuruyordu. Bir hamlede üzerindeki askılıyı çıkardım ve o güzelim göğüsler önümdeydi. Dedim sessiz sakin ol ve tadını çıkartmaya bak yoksa öldürürüm seni biraz korkmuş olmalı ki sesini kesti. Kaçmaya çalıştı bir tokat vurdum anladı kurtuluşu yok sikilecek. Sonra aldım yatak odasına götürdüm ve soyundurdum bu ne allahım o ne göğüslerdi öyle hemen yalamaya başladım aynı zamanda da altta elimle amını okşuyordum teyzem şekilden şekle giriyordu. Sonra amımı yala diye inlemeye başladı amı alev gibiydi ben yaladıkça o inleyip kafamı iyice bastırıyordu. Kısa bir süre sonra teyzem boşaldı ve yatağı sular içinde bıraktı. Kalktım dedim sakso yap. Hemen ağzına aldı büyük bir ustalıkla yalamaya başladı ve yaragımı görünce tırstı sanki dedi; bunu nerede büyüttün. Teyzem öyle ustalıkla yalıyordu ki çıldırtıyordu beni kocaman yaragımı neredeyse yutuyordu. Sonra teyzemi sırt üstü yatırdım bacaklarını araladım ve sikimi sürtmeye başladım teyzem gir içime artık diye yalvarıyordu. Kafasını soktum içerisi ateş gibi yanıyordu sanki sonra bir hamleyle hepsini sokunca teyzem büyük bir çığlık attı aaayyyyy diye hızlı hızlı pompalıyordum teyzem zevkten kıvranıyordu ahh ohhh erkeğim die inliyordu 3 4 dk aynı şekilde siktikten sonra teyzemin göbeğine patladım. Teyzem çıldırmıştı sanki hemen yarağımı aldı yalamaya başladı tekrar kaldırdı ve devam etmemi söyledi. Bu kez ben yattım teyzem üzerime çıktı ve gidip gelmeye başladı sanki teyzem beni sikiyordu ahhh oohhh sen bu zamana kadar neredeydin diye inliyordu ve teyzem titremeye başladı birden boşaldı bu kez ben alttan vermeye başladım teyzemi iyice çıldırttım. Domalttım birazda bu şekilden siktikten sonra götünü sikmeye karar verdim ama olmaz dediyse de zorla ikna ettim. Götü çok dardı bir türlü sokamıyordum krem istedim götünü kremledikden sonra kafasını soktum teyzem çok büyük bir acı çekiyordu yalvarıyordu çıkartmam için ama ben yırta yırta ilerliyordum teyzem çarşafı ısırıyordu hadi hadiii hepsini sok diye bagırmaya başladı hızlı bişekilde kökleyince teyzem dayanamadı gözünden yaş aktı yeter kurban olayım çıkart diye aglıyordu elime geçmişti artık bırakmam imkansızdı hızlı hızlı pompalıyordum teyzem öyle sesler çıkarıyordu ki böğürüyordu sanki az sonra içine boşaldım. Artık bende bitmiştim teyzemde iz bırakmak istiyordum unutamayacağı bir iz. Dedim seni birde elimle boşaltacğım istermisin dedim nasıl olacak o dedi bekle dedim ve evde mandal aramaya koyuldum sonunda buldum. Mandalları göğüs uçlarına taktım baya acı çekiyordu başladım amını yalamaya teyzem uçuyordu amını iyice sulandırdıktan sonra orta parmagımı ve yüzük parmağımı amına sokup çıkartıyordum ama öyle sert ve sallayarak yapıyordumki teyzemin vücudu oynuyordu acısına dayanamayıp kaçmaya teşebbüs etsede diğer elimle göbeğine bastırarak bağırta bağırta titrete titrete boşalttım teyzemin kalkacak hali yoktu zaten bütün gün yan oturdu evde ama mutluluğu yüzünden okunuyordu. Daha sonraki yaşadıklarımızı ilerleyen zaman içerisinde paylaşacağım.

4 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  2. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLERE MASAJ ÜÇRETSİZ
    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  4. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SEKSIN GÜZELLİKLERİNİ MUTLULUĞU ZEVKİNİ DOYASIYA YAŞAMAYI ARZLYN GÜVENİLİR TERCÜBBELİ JİGOLO ARAYAN ÇOCUK SAHİBİ OLMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYN TNSLM LÜTFEN GERCEK SEKSİ MUTLUGU YAŞAMAK İSTEYEN LER ARASIN 0543 282 86 18 NORMAL BOSALMA SÜREM 45 DAKKISADIR 19 CM VE KALIM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil

Etiketler